Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Wednesday, December 29

edit foto contest


Salam...

join contest lg... dalam 1 mlm nie aku daaa join 2 contest dan 1 GA...
ni namanya tak de keje cari keje...
sape kata aku tak de keje... kaen dalam baldi 2 dah rendam bila nak basuhnya yana oi...

takpe2... join contest ni dulu...
sebab saya suka. sebab pasl edit2 gambar.
sebab tuan yang buat contest cun melecun.. ayat bodek siket2. bukan rasuah yer...

nk join jugak boley klik gmbar...

contest oleh QASEH DALIA ADELIA.... 
wah... panjangcungempakmeletopplinghebattakhingat.... dia punyer nama
tapi takpe... sesuai dengan tuan blognya....
blogger yang top laa jugak... siap dapat domain sponsor lg... korang dapat???

sebenarnya join contest ni sebab aku suka edit gambar... tapi dah terlebeh membebel kat atas.
main pointnya pendek jer.. aku suka edit gambo... hehe

1. ngan family
sebelum
 selepas


2. bawah sinaran cahaya... hehe
sebelum
selepas


3. my twin.. kala senja
sebelum
selepas



4. with him.. kepenatan berjalan dlm kepanasan
sebelum
selepas



5. again...
sebelum
selepas



6. chemistry between us
sebelum
selepas


OK... 6 gambar sekitar konvo bulan 10 dulu... dah lama edit ni
semuanya guna photoscape...

kena tag 4 org... sebab sy pon daa join last minute....
saya nak tag..
1.kamu
2.kamu
3.kamu
4.kamu
yang ter bw ke sini atau tertengok, atau rasa nak join... sila laa join.. hehe...
nak bsuh baju dulu... daaaa~~~

Salam Sayang,

2 comments:

Qaseh dalia adelia said...

wah banyaknye gambar tqjuin n gud luck ye

~@m!_L!y@~ said...

hehe... tq dear.. =)

sakinhani giveaway