Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Thursday, December 30

Jom pakat tempek gambo....

TAHNIAH pasukan bola sepak MALAYSIA... 4-2.... auummm...

Terima kasih  sebab memberikan kemenangan kepada negara Malaysia yang tercinter nie dan sekaligus aku cuti esok... bukan aku jer... semua laa diberi cuti kan... hehe... 

Cuti esok tak de plan nak buat ape2 lg... melepak kat rumah je laa jawabnya sampai sabtu... Ahad nak gerak g Penang antor jaja ni haaa... 

Jenguk2 blog Mr. Ben @ En. Ben @ Abang Ben, sape tak kenal memang laa kan.... tertengok laa gambo2 yang agak kelakar yg dia posing ala2 awex blogger depan cermin... memang kelakortakbleyblah laaa abg ben ni... aku sendri pon daaa lama tak buang tebiat amek gambar sendri posing2 kat cermin bagai ni kan... Abg Ben tak pe laa sebab dia nsem lagi macho... Ada jugak niat nak buat mcam 2 sebab kat umah sewa ni ada cermin besor kat ruang tamu 2... Tapi idak laa teman nak tempek sini kot... teman bukan fotogenik cam abg ben ataw awex2 blogger yang laen... teman fotogedik je kot... nak2 dengan kondisi fizikal yang sangat tidak memuaskan sekarang ni... dah macam belon yang kena pam hari2...

Tapi pg td sebelum g skolah sempat jugak snap 2 3 keping pic sendri sebab pkai shawl baru pemberian seorang pakcik...  time kaseh banyak2 pak cik... tapi takmo tempek laa gambo 2 sebab background pulak yang sensored... masa snap tu tak perasan plak...

aku pon perasan ade sesetengah blogger yang macam wajib tempek gambo untuk setiap entry yang diorang buat... tapi bagi aku nak tempek gambo ni pon aku tengok keperluan jugak. kalo rasa nak letak aku letak.. kalo rasa tak perlu buat pe nak letak kan... letak gambar memang ok sebab boleh laa cuci mata sambil berblogwalking kan... kalo mata daa letih nak baca entry panjang2 aku pon tengok gambar dan baca caption kat gambar jer.... hehe...

biar gambar je yang menceritakan segalanya kan....

*****************************************


Sebab aku tak kesampaian nak tempek gambo sendri aku letak je laa gambo teddy2 ku sebab 2 je yang paling comel dlm folder bluttoth ni... kalo pkai laptop jaja boleh laa cilok gambar2 laen... semua pemberian kawan2.. tak de pon yang beli sendri.... tq mas and ana sebab kasi sekor jantan sekor betina... boleh diorang kapel tapi mustahil ada anak...

 gambo ni aku buat wallpaper handset sebab dah bosan tengok muka sendri kat wallpaper 2...
nampak sangat dah lama tak bergambar kan...


 kamu berdua kawan lek lok yer...
 jaga dri baek2 jangan sampai adek2 saya culik kamu...
hehe...


itu jer... sekadar bebelan kosong... hajat tak kesampaian bila tengok gambar yang tak berjaya ditempek..
Salam sayang,


3 comments:

jeBateja said...

Uikkk...den wajib letak gambo setiap entry...sbb tak suka menaip panjang menjela yg kadang2 org malas nak baca....ahakz

Enna Banana said...

wahh kamu, ada bebear baru yaww!! enna xder pun!! nak sekor plizzz

~@m!_L!y@~ said...

@enna
2 beber lame sbnrnye... bru femeskan diorng... hehe... =)

sakinhani giveaway