Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Friday, December 3

Baru yang Sepi...

Hidup baru di tempat baru yang masih sepi, samar...

Baru 2 minggu berlalu... Semoga hari mendatang lebih tenang, tenteram...

Pencawang si biru celcom kecik sangat kot kat sni... lagi lambat dari siput... 

Semua jadi haru bila nak stat online... susah hidup di pedalaman... 

Rumah kat terengganu pon kampung jugak.. tapi lagi maju dari sini...

Depan sekolah kelapa sawit... Blakang rumah sawah padi... ini laa Alor Pongsu...

Tak sampai 2 minggu dok sini air dah naik... nasib baek x banjir teruk... Alhamdulillah...
Dalam setiap kekurangan... terselit kelebihan yang nyata...

Barang2 semua murah... makanan murah...  tudung murah... jimat duet..

Cikgu2 semua ok... Tapi ada jugak sorang 2 yang bajet bagus... haha.. sempat lagi aku mengutuk...

Kawasan sini tenang dan damai... apepon aku kena terus berfikiran positif... Ntah bape tahun lagi aku bakal berkhidmat kat sini... semoga hari2 mendatang dapat aku tempuh dengan SABAR...

Aku yang kebosanan menggunakan masa berharga dapat online sebaik2nya.. walaupon entry mcm ape je kan.... hehe.. =)

3 comments:

azwa_amani said...

sabar jela yerr ...huhuhu :)

jeBateja said...

bg le tunjuk gambo kat sana....kongsi le dgn kita org....

Ajie Mohd Tahir said...

teringin nk pegi sawah padi.
;(

sakinhani giveaway