Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Wednesday, November 3

Salah Sangka... Salah Paham... Harap Dimaafkan...

Assalamualaikum...


Salah info laaa.. huhu.. sory ye kawan... Alkisah............

Aku bukak laa site jpn terengganu... JPN adalah Jabatan Pelajaran Negeri bkn Jabatan Pendaftaran Negara yer... dah tu terjumpa laa link yang tlis mcm ni..


Adalah dimaklumkan bahawa semakan penempatan guru baru negeri Terengganu boleh dibuat secara online dengan melayari http://www.moe.gov.my/jpnterengganu/posting


Aku tengok je tarikh pos 2 ... 28 September... Dalam hati aku baru lg jpn pos ni... so maybe ni posting untuk batch2 aku kot.... 


Keputusan yang aku dapat....................

 
Tapi yang sebenarnya aku ingtkan September tu adalah Oktober.. Punya laa xcited aku trus je cek.. Skali kecewa... siap post link ni kat fb lg.. maaf yer kawan2... salah paham..  Bila kawan aku ckp untuk budak dpli yang lepas kot baru laaa aku sedar kekhilafan aku ni...






Kcewa sebenarnya... huhu...




Salam Sayang.

sakinhani giveaway