Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Wednesday, November 3

berTUKAR~~~

Assalamualaikum n slamat malam...

dah tukar daa... url blog aku... no more hamstercute12 sb sekor hamster kat umah aku daa mati... sian yg sekor lg x de member da nak maen2 gelak2 buat2 bising... daa laa ko sekor2 je kat dapur 2 kan.. ksian2... tp apa aku bleh buat... boley kesian je laaa....

from hanstercute12 to amiliyaakudandia... motif??? ntah laa... tak taw nak letak ape so aku letak je laa pape...

gmbr ni pon aku edit gak sb tak de keje laen.. 2 muka dia bcahaya... ini konpem2 bkn aku... suka suki ati aku je nak letak sb aku yg edit kan...  ada sape2 berkenan n nak berkenalan.. silakan2... haha...

kemaen pnjang lg caption aku... tak pe...  puas ati gmbr ni teruplod.... xcited lebey sket... yehooo...

bile nak posting nih... dak sabah swak dah dapat surat pg td... yg semenanjung arap2 minggu depan.. 

aku dapat mne yer? terengganu? perak? johor? kl? selangor?
aku tak kisah pon dapat mane2 pon janji da tak bosan lg... bersedia laa untuk menghadapi hari2 yang meletihkan plak...


 p/s: jgn putus asa untuk terus berdoa dan berharap.. yang penting SABAR.. Allah sentiasa bersama dgn org2 yang SABAR (ayat aku slalu bg kat dia)
 

2 comments:

Fello Ariza said...

posting utk cikgu ea?

~@m!_L!y@~ said...

aah.. posting cekgu ler.. hihi..

sakinhani giveaway