Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Thursday, November 4

mari! mari!

Assalamualaikum...

tajuk tak de motip yer...

blogwalking smalam jumpa bnyk giler contest.. aku pon rase nak msuk je semua contest yg due date nya x lepas lg laaa.. kalo msuk yg daaa lepas nak wat pe...

daripada aku ltak entry yang ntah pape kan... baek aku msuk contest kan... boleh jugak tmbahkan entry... ko jgn terkejut ye blog tengok pelbagai jenes contest aku msuk nanti... maybe kalo 1 ari aku msih rajen berbloging aku akan bt jgk contest.. ni pon sb x de keje je aku maen2 blog dr tinggal berdebu je kan...

menang kalah blakang kira laa kan... tapi alang2 daaa msuk contest sape yang x mengharapkan kemengan. ye idak??? mari sama2 menadah tangan mendoakan kemenangan aku untuk contest2 yang aku join dan bakal aku join... Aminnn...

masih dalam mud nak edit gambor bnyk2.... manfaatkan trial version adobe photoshop CS5 sebaik-baeknya... i like... rase cam nak bukak kdai gambor je nanti.. *berangan*... sape2 yang sudi jd share partner silakan tampil diri... hehehe...

gambar di bawah masih fresh baru lepas diedit... =)
~@m!_L!y@~   aku dan dia... dia laa.. yang kat atas 2...
kesayangan ku... kamu sayang saya???

No comments:

sakinhani giveaway