Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Friday, January 28

Kembali...

Aku kembali lagi setelah sekian lama tak berblog... rindu sama kamu blog merah ku...

Alasan agak lama tak berblog : tenet aku ni dah tenat sebab daa lma tak berbayor... haha... sangat jujur kan di situ....

memang agak sengkek sebelum nie... macam2 yang dah jadi sepanjang proses penyepian yang aku pon tak ingat dah bape lama...  suka duka hidup silih berganti...

aku, kamu, kita, dan mereka tidak selalunya di atas... ada masa kita perlu berada di bawah untuk merasai pahitnya kehidupan realiti.... Ape pon semua nie laa yang mewarnai dn menceriakan hidupku semenjak dua menjak ni...

Terima kasih kepada mereka yang berada di sekeliling ku... kawan-kawan sekapal seperjuangan.... semoga susah senang kita di sini sentiasa bersama.... terima kasih kepada yang tersayang kerna banyak bagi kata2 galakan dan semangat buat diri ini.. Yang paling utama aku bersyukur dan berterima kasih pada Mu Ya Rab... Abah dah sembuh dari sakit2.... semoga dah boleh STOP hisap rokok sampai bila2... sangat berharap pada Keajaiban Mu Ya Allah.... Syukur Alhamdulillah....

Tawa tangis perkara biasa dalam lembah kehidupan yang aku lalui sekarang.... Baru mengerti kehidupan sebenar seorang CIKGU.... Tapi jadi cikgu baru nie memang agak mencabar dengan kes2 di"buli".... tak kisah laaa buat masa nie... Aku ada kawan2 dan masih boleh bernafas di bumi Allah yang Maha Kaya ini.....

Paling best poket tak lagi kosong sekarang... Terima kasih kepada kepada kerani sekolah sebab bekerja dengan cekap dan penuh efisyen.... Jasa kalian aku kenang....

mode sekrang: sangat2 bersyukur....

No comments:

sakinhani giveaway