Pages

Pahit Pengalaman Adalah Ubat Kehidupan...

Followers

Anda akan dijejaki!!!

Tuesday, March 10

Ape Nak Jadi... Jadi Laa~~~

Ape nak jadik ngan aku ni. Malas bebenor semenjak dua menjak nih... Cuti ni pon aku bkn buat pape... Wat mende2 x berpekdah ade laaa... X kesah la... Janji memBAHAGIAkan idop ku... kan kan kan...

Tapi aku kisah gak... Skang dah msuk mgu-9. tp asaimen yg nak kne antor mgu depan x jugak aku siapkan... Tensen gak ni, tp aku bkn spesis yg jenis tunjuk stress2 nih... Buat pape ppon msti relek jek... Bru la idop ni tenang dan x bermasalah... Walopun kiter sebenornye x leh lari dari sebarng masalah dan kiter ptt menghadapi setiap msalah supaya sumernyer selesai... Kalo kiter lari bile maslah 2 nak selesaikan. ye idok???

Nak mengupdate blog ni pon aku malas... tapi ntah nape pepagi buter ni aku ade mud plak nk post smething... Tak kisah la ape yg aku tlis ni seswai ke tak ngan title kat ats 2. Yang penting aku tlisss smething kan... At least aku dah sapu sket hbuk2 dan debu2 kat blog aku yg dah lme dtinggalkan ni... Sadisss betol ko wahai blog dapat tuan yang pemalas cam aku nie...

Pagi nti aku de kelas kol 10... Tak pegi kelas 2 bleh x??? Aku menjawab "Tak leh... Tak leh... Nti aku yang rugi besau... Kels 2 wajib pegi... Semoga cik abg ku yang tersayang kejutkan la aku pg esk... Takot x terjaga je kes tdo lewat... Masalah betol aku ni skarang...

Berubah la yana... Rajenkan la diri dlm beberapa minggu je lg nak abeskan sem ni... "if I think I can... Sure I can..." Semoga jangan ade sesape yg spoilkan mud aku dalam minggu ni sampai la abes minggu exam nti... dah abes exam sape nak kaco aku kaco la... Ape aku kisahhh... Semoga mud orang2 yang dekat ngan aku pon ok sngt2 sepanjang masa specially my chubby hubby... haha... (sb dia daaa mkin berisi skang ni... bahagia dok umah jek...)

that's all... Salam sayang ikhlas dariku buat sumer... adios...

~@m!_L!y@~

Hiasan semata-mata... hehe....

No comments:

sakinhani giveaway